GeoFaM je moderní aplikace pro efektivní správu budov, staveb, venkovních ploch a technických zařízení vašeho areálu.
Aplikace Vám zajistí komplexní a přehlednou evidenci celého areálu na jednom místě. Od evidence inženýrských sítí přes technické parametry budov a jejich vybavenosti až po plánování jejich údržby a správy.
Řešení může být postaveno nad veřejně dostupnými základními daty z katastru nemovitostí, jimiž jsou informace o parcelách, budovách a dalších stavbách. Veškeré informace o Vašem areálu je možné uchovávat v jednotné struktuře na jednom místě v podobě pasportu areálů a pasportu budov.
PROČ FACILITY MANAGEMENT?
S námi máte vše pod kontrolou
Všechny informace o areálech a budovách na jednom místě
- aktuální
- pro všechny
- kdykoliv
- odkudkoliv
Od evidence až po propracovaný systém správy areálů a budov
- přehled a upozornění na termíny
- management údržby
- přehled správců a dodavatelů
Propojení
- evidenční a mapové části
- dodavatelů, správců budov s areály
Chci se dozvědět více!
Popis jednotlivých modulů
Pasport objektů a vnitřní struktura majetku
- Pasport objektů (areály, budovy, apod.) s vnitřní strukturou v případě pasportu budov (hierarchie budova - podlaží - místnost - zařízení) - provázání popisných informací a grafické části a možnost podkladových map jako je katastr nemovitostí, ortofoto apod. a vkládání libovolné dokumentace
- Areály - základní informace a napojení dat z majetku
- Venkovní plochy - komunikace, zeleň a jiné plochy areálu
- Budovy - všeobecné informace o budově, energetické průkazy a audity, technický stav a další
- Konstrukce - evidence stavebně konstrukčních prvků budov
- Podlaží - evidence jednotlivých podlaží - počet, typ, propojení na místnosti
- Místnosti - evidence místností - jejich využití, obsazenost, pronájem a další volitelné atributy
- Zařízení - Inventarizace majetku, rychlé nalezení zařízení v grafické i popisné části
Stavební akce
- Modul k evidenci oprav či větších stavebních akcí- evidence data realizace, ceny, dodavatele
- Možnost provázat s konkrétními prvky pasportu budov
Kontroly - Revize, oprava, údržba
- modul na hlídání revizí (požárně bezpečnostních zařízení, výtahů, komínů, hromosvodů, vzduchotechniky atd.), oprav a údržby zařízení v budovách či stavbách
- management termínů prohlídek, revizí a záruk včetně notifikací
- Název kontroly, stav, datum provedení, interval kdy následuje další kontrola, datum platnosti kontroly - barevné rozlišení dle data, dodavatelé kontrol
Dodavatelé
- modul se seznamem dodavatelů, který slouží jako doplněk k modulu stavební akce a modulu revizí, oprav a údržby
- rychlé přidání dodavatele dle IČO díky propojení na ARES - Administrativní registr ekonomických subjektů
Správci
- modul se seznamem správců budov a staveb s identifikačními údaji správců k rychlému přehledu majetku, který mají ve správě
Kontakty
- modul na zobrazení místnosti s osobními kontakty pracovníka (telefonní číslo, e-mail,...), dle zadaného jména či příjmení pracovníka
- výpis všech pracovníků v zadané budově, číslu kanceláře odboru, atd.
BENEFITY
Na míru uživateli
Modularita a konfigurovatelnost uživateli umožňuje aplikaci sestavit z modulů, které potřebuje a nastavit potřebné atributy. Uživatel si také může řídit míru detailu naplnění aplikace od areálu a budovy až po detailní přehled místností a zařízení.
Variabilní přístupová práva
Přístup k datům je řízen na úrovni uživatelských práv a rolí, které lze jednoduše nastavit a spravovat.
Evidence historie
Přehledná historizace provedených úprav vybraného prvku s datem změny a identifikací uživatele, který změnu provedl.
Integrace s externím software a daty
Snadné propojení a využití dat z jiných již používaných softwarů (například z ekonomických, energetických, atd.).
Integrace s GIS
Možnost editace polohy prvků přímo v aplikaci s využitím základních editačních nástrojů nebo možnost databázi exportovat a editovat v jiných platformách a jednoduše importovat zpět.
kompletní dokumentace k objektu
Na jednotlivých úrovních (areál, budova, podlaží, místnost, zařízení) lze přikládat fotografie a další dokumentace.
Notifikace
Automatické zasílání emailových upozornění na blížící se konec termínů povinných revizí, prohlídek, energetických auditů a záruk.
Filtrace
Nástroj usnadňující hledání určitého objektu či zobrazení prvků v daném podlaží jak v evidenční, tak v mapové části.
Analýzy a reporty
Kromě exportu mapy nabízí i snadnou tvorbu ucelených reportů a analýz ke konkrétním areálům či budovám.
DATA
= ZÁKLADNÍ STAVEBNÍ KÁMEN
Aplikaci jsme schopni naplnit daty v jakékoliv etapě životního cyklu budovy budovy. Data nahrajete díky importnímu nástroji snadno sami nebo vám s prvotním importem rádi pomůžeme.
Životní cyklus budov a staveb
Nemáte grafická data k budovám a areálům? Aplikace není závislá na grafické části a může se využívat pouze evidenční část. Případně Vám pomůžeme s pořízením grafických dat různými metodami od digitalizace či georeferencování stavebních výkresů přes ruční zaměření až po laserové skenování.
ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI
Jednoduché ovládání a přístup z webového rozhraní
Pohodlná práce z více druhů zařízení
Propojení popisných a prostorových dat
made by T-MAPY
Kdo stojí za řešením GeoFaM?Jsme T-MAPY, lídr na trhu geoinformačních systémů s více než 30 letou zkušeností. Naše produkty a služby aktivně využívá více než 2 000 zákazníků.Vedle špičkových informačních systémů umíme dodat i prvotřídní data pořízená nejmodernějšími metodami.